Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Ποια είναι η ιδανική άσκηση για να γυμνάσεις τη σπονδυλική σου στήλη;

 
Είναι η μέθοδος Pilates! Η μέθοδος πιλάτες είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκγύμνασης, ένα μοναδικό σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης που διαμορφώθηκε από τον Joseph Pilates. Στόχος του είναι να επιτευχθεί μυϊκή ισορροπία ενδυναμώνοντας τους αδύναμους μύες και επιμηκύνοντας τους βραχείς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του ελέγχου, της δύναμης και της ευλυγισίας του κορμιού, ενώ δημιουργείται μια ορμονική και πιο λεπτή σιλουέτα.
 
Η μέθοδος πιλάτες στηρίζεται σε έξι βασικές αρχές: αναπνοή, συγκέντρωση, έλεγχο, ακρίβεια, κέντρο, ροή. Η αναπνοή είναι η πρώτη και τελευταία φυσική λειτουργία του ανθρώπου. Τα οφέλη της καλής αναπνοής είναι πολλαπλά: εισπνέοντας και εκπνέοντας ολοκληρωμένα οξυγονώνουμε καλύτερα όλο μας το σώμα μέσω του αίματος μας, ενώ απομακρύνουμε περισσότερες τοξίνες και βλαβερά αέρια από αυτό. Το κοιλιακό μασάζ που πραγματοποιεί το διάφραγμα ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας βοηθά στη συμπλήρωση των λειτουργιών του κάθε οργάνου ενώ παράλληλα βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών της περιοχής (κοιλιακοί μύες).
 
pilates 1
 
Σε ψυχολογικό επίπεδο το είδος αυτό της βαθιάς αναπνοής έχει μια λειτουργία χαλαρωτική έτσι ώστε να δουλεύουμε το σώμα μας με μεγαλύτερη ηρεμία, αλλά και περισσότερη ενέργεια. Η συγκέντρωση είναι το βασικό στοιχείο της ζεύξης πνεύματος και σώματος. Αυτή η διαρκής συγκέντρωση έχει σαν αποτέλεσμα να αποκτήσουμε τον έλεγχο του σώματός μας ώστε να κατευθύνουμε κάθε μας κινητική πράξη με την με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια αποφεύγοντας τις μηχανικές κινήσεις.
 
Από το κέντρο του κορμού μας (κοιλιά-μέση) πηγάζουν όλες οι κινήσεις. Δημιουργώντας δυνατό κέντρο κινούμε το σώμα μας με μεγαλύτερη ευκολία και με μικρότερη ενεργειακή δαπάνη.
 
pilates 2
 
Στο Pilates δεν υπάρχουν στατικές μεμονωμένες κινήσεις, γιατί το σώμα μας δεν λειτουργεί φυσικά μ’ αυτόν τον τρόπο. Η δυναμική ενέργεια αντικαθιστά τις γρήγορες απότομες κινήσεις άλλων τεχνικών και δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην αρμονική συνεχόμενη κίνηση ( ροή) και όχι στην ταχύτητα. Το Pilates είναι μια ολιστική μέθοδος άσκησης που κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης χρησιμοποιεί όλους τους μύες, από τα άκρα των δακτύλων των χεριών έως και των ποδιών.
 
Απευθύνεται σε όλους γιατί έχει διάφορα επίπεδα δυσκολίας και προσεγγίζει τον καθένα από εμάς ανάλογα με τις δυνατότητες, τις δυσκολίες και τα προβλήματα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίζει. Έτσι λοιπόν με τη μέθοδο αυτή μπορούν να γυμναστούν άτομα κάθε ηλικίας και επιπέδου φυσικής κατάστασης, γυναίκες στην εγκυμοσύνη, άτομα με μυοσκελετικά και άλλα προβλήματα υγείας καθώς και αθλητές και χορευτές.
 
pilates 3
 
Το Pilates, κατά κύριο λόγο, δυναμώνει όλους τους μύες που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη, όχι μόνο τις μεγάλες μυϊκές ομάδες, αλλά και τους εν βάθη μύες. Αυτό επιτρέπει την καλύτερη λειτουργία όλου του οργανισμού. Ο Joseph Pilates έχει πει ότι είμαστε τόσο νέοι όσο νέα είναι η σπονδυλική μας στήλη.
 
 
 
 
 
Το κυκλοφορικό λειτουργεί σωστότερα ενώ μέσω της ολοκληρωμένης αναπνοής οξυγονώνονται καλύτερα όλα τα όργανα και οι ιστοί του σώματός μας. Ακόμα, βελτιώνεται η λειτουργία του νευρικού συστήματος καθώς μέσα από την επιμήκυνση της σπονδυλικής στήλης ανοίγουν τα μεσοσπονδύλια διαστήματα απ’ όπου εξέρχονται τα νεύρα.
 
 
 
Read 958 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01