Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Ασκήσεις για να αποκτήσετε σφιχτά μπράτσα

 
Το αυξημένο βάρος οδηγεί σε αύξηση του λίπους στα μπράτσα και χαλάρωση. Πολλές φορές βέβαια η χαλάρωση παρατηρείται και σε ανθρώπους με κανονικό βάρος. Ο κυριότερος τρόπος αντιμετώπισης είναι η γυμναστική. Μερικές ενδεικτικές ασκήσεις είναι τα πους απς και τα βαράκια.
 
Πάρτε τα βαράκια, ή αν δεν έχετε και θέλετε μικρότερη ένταση ένα μπουκαλάκι νερό, και καθίστε όρθιοι. Σηκώστε το χέρι σας ψηλά και στη συνέχεια προσπαθήστε να το λυγίσετε πίσω από το κεφάλι σας. Επαναλάβετε την άσκηση για 10-15 φορές κι έπειτα αλλάξτε χέρι.
 
Μία άλλη άσκηση είναι να καθίσετε όρθιοι μπροστά από μια σταθερή καρέκλα και να λυγίσετε τα πόδια σας ακουμπώντας τα χέρια σας προς τα πίσω στην καρέκλα. Κάντε 10-15 καθίσματα. Με αυτή την κίνηση θα δείτε άμεσα αποτελέσματα. Προσοχή όμως μην το παρακάνετε.
 
Τέλος, ενώ είστε όρθιοι (ακόμα και καθιστοί) ενώστε τις παλάμες των χεριών σας και προσπαθήστε να πιέσετε τη μία με την άλλη. Αυτή είναι μια καλή άσκηση όχι μόνο για το κάτω μέρος των μπράτσων σας αλλά και για τον θώρακά σας. Η ευκολία της συγκεκριμένης άσκησης έγκειται στο ότι μπορείτε να την εφαρμόζετε ανά πάσα στιγμή της ημέρας.
 
 
Read 1079 times
Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01