Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Γνωρίστε την «αλκαλική δίαιτα» που οδηγεί σε μόνιμη απώλεια βάρους

 
 
Σκοπός της αλκαλικής διατροφής είναι να λαμβάνεις τις απαραίτητες πρωτείνες, υδατάνθρακες και λιπαρά σε τέτοια μορφή και ποσότητα, ώστε να μην διαταράσσεται το φυσιολογικό ph του ανθρώπινου αίματος που κυμαίνεται από 7.35 ως 7.45.
 
To ph αλλάζει εξαιτίας των όξινων όπως το μπέικον, τα λευκά σιτηρά και άλλες τροφές που προκαλούν διακυμάνσεις και τελικά επιβαρύνουν την πέψη. Το συγκεκριμένο βιβλίο Honestly Healthy είναι δημιούργημα της σεφ Νατάσα Κόρετ (Natasha Corrett) και της διατροφολόγου Βίκυ Εντγκσον (Vicki Edgson) με ασφαλείς οδηγίες για να καταναλώνεις τροφές που δεν θα αλλάξουν το ph του αίματός σου ενώ στο βιλίο θα βρεις και συνταγές με οδηγό την αλκαλική δίαιτα. Μάλιστα, οι συνταγές είναι έτσι φτιαγμένες που δεν θα σου λείψει ούτε η πίτσα, ούτε το κέικ, ούτε και το παγωτό!
 
 
 

Τι κακό κάνουν οι τροφές με υψηλή οξύτητα:

Αφήνουν κατάλοιπα όξινα στο στομάχι, μπορούν να προκαλέσουν καούρες και δυσπεψία ενώ αφήνουν θαμπή και λιπαρή την επιδερμίδα , να σου φέρνουν πονοκέφαλο, μυϊκούς πόνους ακόμα και διαταραχές στη διάθεση.
 

Τι καλό κάνουν οι αλκαλικές τροφές

Σε αλκαλικό επίπεδο, το σώμα λειτουργεί καλύτερα. Προσοχή: μην μπερδεύεις τις τροφές με οξύτητα με τις τροφές με όξινη γεύση. Για παράδειγμα, τα λεμόνια και τα εσπεριδοειδή είναι ιδιαίτερα αλκαλικά. Εξίσου αλκαλικά είναι: το μπρόκολο, μάραθο, άνηθο, αμύγδαλα, αγκινάρα, καφέ ρύζι,καρύδια, δημητριακά λάδι καρύδας, μάνγκο, κάρδαμο.
 
 

Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις

Απόφυγε όσο μπορείς τα επεξεργασμένα τρόφιμα: ψωμιά, κέικ, μπισκότα. Φτιάξε τα δικά σου με αγνά υλικά.
Πες όχι στον πρωινό καφέ. Προτίμησε νερό με μια φέτα λεμόνι.
Πες ναι σε σνακ υγιεινά όπως τα παξιμάδια βρώμης ή το ψωμί ολικής άλεσης!
 

Ενδεικτικό μενού

Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα χυλό από κουάκερ, κινόα και μούρα (goji berries) φυστίκια μακαντέμια, σπόρους ροδιού και γάλα. Τα λιπαρά και ο ψευδάργυρος τα φυστίκια και τα αντιοξειδωτικά και η Β-καροτίνη στα goji berries, σε κάνουν να ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια. Στο μεσημεριανό σου μπορούν να μπουν τα πιτσάκια που έχουν λίγη γλουτένη . Λατρεύουμε το πιτσάκι με μάραθο, γλυκοπατάτα και κατσικίσιο τυρί. Ως σνακ μπορείς να δοκιμάσεις τσιπς λάχανου ψητά στο φούρνο, ενώ για βραδινό τόλμησε το αλκαλικό γλυκάκι (κέικ με κακάο και αμύγδαλα, κακάο, αγαύη και αυγά).
 
   
 
 
Πιτσάκια αλκαλικής διατροφής - Οι συνταγές
 
▣ Υλικά:
 
✨ Για τη βάση:
✦ ½ κουταλάκι του γλυκού ξηρή μαγιά
✦ 170ml χλιαρό νερό
✦ 285 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
✦ ½ κουταλάκι ροζ αλάτι Ιμαλαΐων
 
✨ Για την σάλτσα:
✦ 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
✦ 1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο
✦ 1 σκελίδα σκόρδο
✦ 2 κουταλιές της σούπας κάπαρη, πλυμένη και στραγγισμένη
✦ Λίγο αποξηραμένο τσίλι (στην μύτη του κουταλιού)
✦ 300 γραμμάρια ντομάτες, χωρίς τα σπόρια κομμένες σε κύβους
✦ 1 κουταλιά της σούπας ρίγανη
 
Πιτσάκι με μοτσαρέλα, αγκινάρα και βασιλικό
✦ 2 καρδιές αγκινάρας, κομμένες σε λεπτές φέτες
✦ 2 φύλλα βασιλικού, ψιλοκομμένα
✦ 20 γραμμάρια μοτσαρέλα, κομμένη σε μικρά κομμάτια
 
Πιτσάκι με φέτα, κολοκύθι και λεμόνι
✦ 15γραμμάρια κολοκυθάκια κομμένα σε λεπτές φέτες
✦ 3 φλούδες λεμονιού, ψιλοκομμένες
✦ 15γραμμάρια φέτα, θρυμματισμένη
 
Πιτσάκι με κατσικίσιο τυρί, μάραθο και γλυκοπατάτα
✦ 10 γραμμάρια μάραθο, κομμένο σε λεπτές φέτες
✦ 15γραμμάρια γλυκοπατάτα, κομμένη σε λεπτές φέτες
✦ 6 γραμμάρια σκληρό τυρί κατσικίσιο, τριμμένο
 
Πιτσάκι με παντζάρι, ψητό σκόρδο και φέτα
✦ 3 σκελίδες σκόρδο, ψημένο κι αποφλοιωμένο
✦ 7 γραμμάρια παντζάρι κομμένο σε λεπτές φέτες
✦ 10 γραμμάρια φέτα, θρυμματισμένη
 
▣ Παρασκευή
 
▶ 1. Προθέρμανε το φούρνο στους 200 με αέρα. Ανακάτεψε τη μαγιά με το νερό, σκέπασε το μείγμα με μια πετσέτα κι άσε το να «χαλαρώσει» για περίπου 15 λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου.
▶ 2. Στο μεσοδιάστημα κάνε τη σάλτσα της πίτσας. Ζέστανε λάδι σε ένα τηγάνι και μόλις κάψει σόταρε ελαφρά το κρεμμύδι και το σκόρδο μέχρι να μαλακώσουν. Στη συνέχεια πρόσθεσε νεράκι και τα υπόλοιπα υλικά. Άσε τη σάλτσα να σιγοβράσει για περίπου 15 λεπτά μέχρι να πήξει.
▶ 3. «Χτύπα» ανακατεύοντας καλά το μείγμα της μαγιάς με το νερό κι άσε το γι΄ άλλα 5 λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου.
▶ 4. Βάλε το αλεύρι και το αλάτι σε ένα μεγάλο μπολ. Κάνε μια γουβίτσα στη μέση και ρίξε το μείγμα της μαγιάς. Ζύμωσε καλά για 5 με 10 λεπτά μέχρι το ζυμάρι να γίνει λείο, προσθέτοντας λίγο αλεύρι αν είναι απαραίτητο.
▶ 5. Χώρισε τη ζύμη σε κομμάτια και φτιάξε μικρές μπαλίτσες, όσα τα πιτσάκια που θα φτιάξεις. Στη συνέχεια άπλωσε τη ζύμη σου σε ταψάκι, όπου έχεις τοποθετήσει λαδόκολλα, και με τη βοήθεια των δαχτύλων σου απλώσέ τη. Αφού έχεις «ανοίξει» τη βάση για τα πιτσάκια σου, πρόσθεσε τη σάλτσα και τα υπόλοιπα υλικά και ψήσε τα για περίπου πέντε λεπτά.
 
 
 
Read 2136 times

Related items

Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

JOOBLE 04

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01