Anazitisi Nosokomeia Thessalonikis Epikoinwnia Thessgiatro
Eggrafi Melwn  Oroi Xrisis Thessgiatro  Oroi Xrisis

Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσεις τα σπαράγγια στη διατροφή σου...

sparaggia

 

Τα σπαράγγια μπορεί να παίρνουν κάποιες κακές κριτικές λόγω της δυσάρεστης οσμής που δίνoυν σε ορισμένα υγρά του σώματος. Αυτή είναι η αηδιαστική αλήθεια! Επίσης, μπορεί να χρειαστούν έως και δύο χρόνια για να αναπτυχθούν, εάν τα φυτέψετε στον κήπο σας. Η θετική πλευρά είναι ότι τα σπαράγγια είναι νόστιμα, ανεξάρτητα από το τι λένε κάποιοι. Επιπλέον, υπάρχουν μερικά απίστευτα οφέλη των σπαραγγιών για την υγεία, μερικά από τα οποία σας αναφέρουμε πιο κάτω...
 

1. Διατηρούν τα οστά σας υγιή

Μια μερίδα σπαράγγια περιέχει ένα εντυπωσιακό 69,6% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης σε βιταμίνη Κ. Αυτό είναι μια φανταστική είδηση όσον αφορά τα οστά σας καθώς η βιταμίνη Κ είναι απαραίτητη για να τα διατηρεί ισχυρά και υγιή. Βοηθά με την επισκευή και τον σχηματισμο των οστών και είναι γνωστό ότι βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και της οστεοαρθρίτιδας. Η βιταμίνη Κ είναι επίσης σημαντική για τη σύνθεση της οστεοκαλσίνης - μιας πρωτεΐνης εντός του ιστού των οστών σας όπου κρυσταλλώνεται το ασβέστιο.
 

2. Βοηθούν την πέψη

Τα σπαράγγια περιέχουν φυτικές ίνες, οι οποίες είναι απαραίτητες για ένα υγιές πεπτικό σύστημα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν προτιμάτε να χρησιμοποιείτε το αποχωρητήριο σε τακτική βάση και αν θέλετε να αποφύγετε τη δυσκοιλιότητα.
 

3. Έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες

Τα σπαράγγια είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία είναι επίσης ένα λιποδιαλυτό αντιοξειδωτικό και επομένως ιδιαίτερα ευεργετικό για το δέρμα σας. Βοηθά στην προστασία των κυττάρων των ιστών από τη μεσολάβηση οξειδωτικής βλάβης, το οποίο ουσιαστικά σημαίνει ότι κρατά το δέρμα σας νέο και υγιές.
 

4. Βοηθούν στα υγιή μαλλιά

Το ασβέστιο, τα αντιοξειδωτικά και οι βιταμίνες Α και C στο εσωτερικό των σπαραγγιών όλα προωθούν τα υγιή μαλλιά. Διεγείρουν τους θύλακες των μαλλιών σας, οι οποίοι στη συνέχεια παράγουν σμήγμα. Αν και αυτή η λέξη είναι γενικά συνδεδεμένη με δυσάρεστα, λιπαρά σπυράκια, μπορεί να είναι κάτι θετικό όταν πρόκειται για την κορυφή του κεφαλιού σας. Το σμήγμα είναι ένα φυσικό μαλακτικό και ενυδατικό για τα μαλλιά σας, το οποίο σημαίνει ότι τα καθιστά ισχυρότερα και αποτρέπει από το να γίνουν ξηρά και εύθραυστα.
 

5. Μπορούν να προλάβουν τον καρκίνο

Όντας ένα φυλλώδες πράσινο λαχανικό, το σπαράγγι είναι υψηλό σε περιεκτικότητα φυλλικού οξέος, το οποίο είναι γνωστό για την προστασία έναντι του καρκίνου. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η κατανάλωση τροφών που περιέχουν φολικό οξύ είναι πολύ καλύτερες από τη λήψη φυλλικού οξέος. Ούτως ή άλλως είναι ένα απλό συμπλήρωμα και επομένως τα οφέλη που προκύπτουν από το φυσικό φυλλικό οξύ είναι σαφώς μεγαλύτερα.
 

6. Εμποδίζει τις γενετικές ανωμαλίες

Μιλώντας για το φυλλικό οξύ, είναι επίσης επιτακτική ανάγκη για τις έγκυες γυναίκες. Στην πραγματικότητα, πολλοί γιατροί συστήνουν ένα συμπλήρωμα φυλλικού οξέος για όσες προσπαθούν να μείνουν έγκυες. Αυτό συμβαίνει επειδή το φυλλικό οξύ ρυθμίζει τους εμβρυϊκούς σχηματισμούς των νευρικών κυττάρων. Επιπλέον, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη των πρόωρων τοκετών.
 
sparaggia1
 

7. Βοηθούν στην απώλεια βάρους

Μια μερίδα σπαράγγια περιέχει περίπου το 10,9% των ημερήσιων αναγκών σας σε φυτικές ίνες. Αυτό είναι σημαντικό για την απώλεια βάρους διότι, όπως έχει αναφερθεί προηγουμένως, αυτό βοηθά το πεπτικό σας σύστημα. Επιπλέον, οι φυτικές ίνες βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
 
Τα σπαράγγια είναι επίσης εξαιρετικά για την απώλεια βάρους διότι περιέχουν κάλιο, το οποίο είναι γνωστό ότι βοηθά στη μείωση του κοιλιακού λίπους. Επίσης, δεν περιέχουν καθόλου λιπαρά ή χοληστερόλη, και λόγω της έλλειψης νατρίου δεν πρόκειται να κάνουν τις γυναίκες να πρηστούν πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου. Τέλος, ένα φλιτζάνι σπαράγγια περιέχει μόνο 40 θερμίδες!
 

8. Διατηρούν τα μάτια σας υγιή

Η βιταμίνη Α που βρίσκεται στα σπαράγγια μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια υγιή όραση καθώς βοηθά τους αμφιβληστροειδείς σας να απορροφούν το φως. Επίσης, περιέχουν ιδιότητες πρόληψης του καρκίνου και μπορούν να σταματήσουν την ανάπτυξης της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας.
 

9. Είναι πλούσια σε σίδηρο

Μια μερίδα σπαράγγια περιέχει το 15,9% της συνιστώμενης δόσης σιδήρου. Αυτό είναι μια ιδιαίτερα καλή είδηση για τους χορτοφάγους και για όσους χρειάζονται μια πηγή σιδήρου εκτός του κρέατος. Ο σίδηρος να αποτελεί επιτακτική ανάγκη της διατροφής σας, διότι είναι ένα από τα βασικά συστατικά της αιμοσφαιρίνης, η οποία μεταφέρει οξυγόνο σε διάφορα μέρη του σώματός σας. Εάν έχετε ανεπάρκεια σιδήρου αυτό μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την υγεία σας, καθώς και να επιδεινώσει τις νοητικές ικανότητες και την αντοχή σας στις λοιμώξεις και ασθένειες.
 

10. Είναι αφροδισιακά

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες με τους οποίους τα σπαράγγια συμβάλλουν στη σεξουαλική σας ζωή. Το πρώτο είναι ότι είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ και βιταμίνη Β6, τα οποία μπορούν να ωφελήσουν τόσο τη διέγερση όσο και τον οργασμό σας. Δεύτερον, περιέχουν βιταμίνη Ε η οποία βοηθά στη διέγερση των ορμονών του σεξ σε άνδρες και γυναίκες.
 
 
 
 
Read 448 times

Related items

Bookmark and Share

Βρείτε Γιατρό

Translate this article:

Eggrafi giatroi Logo

THESSGIATRO BEST BUTTON 01

THESSGIATRO BEST BUTTON 03

THESSGIATRO BEST BUTTON 04

THESSGIATRO BEST BUTTON 06

Hlektroniki Syntagografisi 01

Leksiko Iatrikwn Orwn

Giatroi Xwris Synora Banner 01

Giatroi Xwris Synora Banner 02

xamogelo

Republic Radio 100.3 01